Nov Uporabnik? Ustvarite račun
1) Boste našli logistics informacije o podrobnostmi naročila, da.
2.Kako dolgo bo trajalo, da je dobil moj paket?
FEDEX/UPS/DHL:4-9 dni.
Prosimo, preverite, da predelava stanje in stanje pošiljke redno, in stik z nami, če obstaja kakršen koli problem , bomo lahko rešili težave skupaj.
Tam so velikosti kart z našimi izdelki.Če imate težave pri izbiri velikosti, vas prosimo, da nas kontaktirate, smo se spretno o velikosti.Tukaj so informacije, ki jih morate vedeti: 1)bankrot 2)underbust 3)v pasu 4)kolk.
3.Kaj naj naredim, če ne morem priti na parceli v 60 dneh ?
Če želite drugim dostava kanal, prosimo, da nas kontaktirate v www.restavracijamama.si.
Vprašanje&Odgovor
Trgovcem na debelo
6. Kako izbrati velikost?
mi lahko pošlje blago na svoje stranke neposredno.
Vaša naročila bodo poslana v roku 1-5 dni po tem, ko potrdite plačilo , razen praznikov, ali nekaterih posebnih razmerah.
Bomo ponudili Najboljše Popust ali brez izrecnega dostava ki traja samo 3-7 dni, da pridejo.
4. Kako preprečiti izgubo zaradi prometa?
5.Ali vam je podpora spusti ladje, podjetja?
2) nas kontaktirajte in preverili bomo parceli informacije o sledenju za vas.
2) Če iz kakršnih koli razlogov ne boste zadovoljni z nakupom, prosimo, obrnite na nas pred odhodom nevtralne ali negativne povratne informacije.Bomo dobili nazaj, če vam v roku 24 ur, delo z vami, dokler ne boste zadovoljni.PROSIM, NE zapusti nas, 1, 2 ali 3 zvezdice
7. Nasveti za sledenje moje naročilo?
Po tem, ko smo pošiljajo vaše naročilo, številko za sledenje, se bo pojavilo.Lahko spremljate vaše naročilo za uporabo, pod pogojem, sledenje podatkov po 3-7 delovnih dni, ki jih v nadaljevanju na dva načina:
www.restavracijamama.si Stoji Dostava:15-50 dni.
EMS:7-15 delovnih dni.
Čas dostave je odvisen od cilja in drugih dejavnikov, če ne morete priti v paket v roku 60 dni ,nas prosimo kontaktirajte na prvi namesto odprt spor , vam bomo pomagali rešiti vaš problem, upam, da boste lahko razumeli.
Za dropshipping
Trgovcem na debelo in Dropshipping
Povratne informacije:
1) Ko ste zadovoljni z nakupom, smo iskreno upam, da lahko pustite nas POZITIVNE POVRATNE informacije.Prav tako bomo zapustili 5 ZVEZDIC za vas.
Opomba:Če želite prilagoditi, se lahko obrnete na našo službo za stranke, vam lahko pomaga tudi doseči
1. Ko mi je, da je treba odpremljeno?
Da.Zaradi obstaja veliko padec naročil za ladje vsakdanje, smo ladjo paketov brez računa, naši trgovini informacij ali kakršno koli promocijski material privzeto.Če pa želite, oznake ali druge zahteve, prosimo, obrnite neposredno na nas ali pustite sporočilo v red opombe pri naročilu.
LEPA