Nov Uporabnik? Ustvarite račun
4. Bomo nosi vse stroške prevozov če izdelek (- e) je (so) ne, kot se oglašuje.
Ladjar stroškov, je medved, ki jih tako prodajalca in kupca na pol.
3. Povrnili vam bomo VAŠE CELOTNO ZMAGOVALNO PONUDBO ZNESEK, po prejemu element v izvirno stanje in embalaže z vsemi sestavnimi deli in pribor vključen, KO OBA, Kupec in Prodajalec preklic transakcije iz www.restavracijamama.si.Lahko pa se odločijo za zamenjavo.
Vzdržujemo visoke standarde odličnosti in si prizadevati za 100% zadovoljstvo!Povratna informacija je zelo pomembna.Zahtevamo, da se obrnete na nas nemudoma, PREDEN nam nevtralne ali negativne povratne informacije, tako da smo se lahko opravljajo do vaše zadovoljstvo.
1. Imate 7 dni, da nas kontaktirate in 30 dni, da se vrnete na to, od datuma prejema.Če je predmet, ki je v vaši lasti več kot 7 dni, se bo štelo, uporablja in NE BOMO kupnino ALI ZAMENJAVO za vas.NI IZJEM!
Nemogoče je, da se vprašanja, če ne vemo o njih!
2. Vsi vrnjeni izdelki MORAJO BITI v originalni embalaži in MORATE PRISKRBETI se nas s dostava številko za sledenje, posebni razlog za vrnitev, in svoje naročilo ID.