Nov Uporabnik? Ustvarite račun
Vprašanje & Odgovor
7. Q:Kako lahko sledenje moje parcele?
morda iste barve, Št.bodo morali malo barve differentia.
Politika vračanja:
Če niste zadovoljni z našo kakovost,Pls pošlji nazaj k nam,se bomo vrnili vaš denar, razen ladijskega stroškov.
prosim, pustite nas pozitivne povratne informacije in stopnja podrobnosti posla.
A: Prosim, samo me je poslal sliko in bom posodobiti to za vas na moje trgovine
5. Q: Zakaj je pri nekaterih elementov manjka v moji parceli?
[xlmodel]-[po meri]-[50931]
A:Na debelo,vam bomo ponudili popust in brez izrecnega dostava ki traja samo 3-7 dni, da pridejo.
Povratne informacije:
Če imate kakršnakoli vprašanja, nam lahko pošljete sporočilo (kot so velikost, cena, dostava, itd,...)
2. Q: Kaj je odpreme in dostave politika?
[xlmodel]-[po meri]-[50930]
6. V:Kaj lahko storim, ko nakup zaščito čas izteka?
Prosimo, da nam priložnost, da reši vsak problem.
Če je carinski stroškov,boste morali plačati davkov, ki jih je kurir na prejem artiklov.
In trgovina na debelo in padec ladijskega prometa so tako pozdravili, lahko nudimo brez izrecnega dostava, če si mesto razsutem stanju naročila.
3. V: Kaj naj storim, če nekaj oblačil, ki je ne najdete v trgovini?
[xlmodel]-[po meri]-[37489]
O: Ponavadi nalogi bodo obdelani v 3 delovnih dni, in smo lahko update številko za sledenje kasneje
Obvestilo:
A:lahko sledite vaši pošti na naslednji spletni strani, ki uporabljajo svojo številko za sledenje: www.17track.net (Kopirati brskalnika, da odprete)
4. Q: ali obstaja dodatni popust za velika naročila?
Spoštovani kupci, zahvaljujemo se vam za poslovanje, če ste zadovoljni z našimi storitvami,
Prosim email nas pred odhodom negativne povratne informacije, ali odprite katerega koli spora.
A: Prosim, pošljite nam sporočilo in bomo dvojno preverjanje vašega naročila.V nekaterih primerih naročil je bila razdeljena na 2 paketov zaradi omejitev teže, prosim, ne skrbite.
Za padec ladijskega prometa,smo lahko pošlje blago, da vaše stranke, ki so neposredno in ne puščajo informacij o nas, če bi radi.
O: Da,vam bomo ponudili dodatno 5 do 10% popusta za večino naročil odvisno od skupnega zneska naročila in bo poslano hitrejši način dostave.prosimo, pošljite naročila na spletu in pustite nam sporočilo za naročila,bomo popraviti cena za vas na hitro
1. Q: na Debelo in padec ladijskega prometa sta pozdravila?
Ampak ne bomo sprejeti v zameno za barvo differentia.Zato, ker različne monitor imajo različne zaslonu.In vsakič,
A:Če vaš nakup zaščito čas izteka, se, prosimo, obrnite na nas in mi vam lahko pomaga, da ga razširi.Tako vaš denar ne bo šel na moj račun.
Vaše priznanje bo nas več prepričani, da razvijejo poslovne in boljšim.
Zavedamo se, skrbi in frustracije, ste morda, in ne bodo naše prizadevanje, da odpravite težave.
[xlmodel]-[fotografija]-[0000]